Globální oteplování-největší vědecký podvod v historii.

2. 06. 2014 21:43:29
Zdůrazňuji, že veškerý text je čistý překlad veřejné přednášky Johna L. Caseyho z července 2012. Veškeré připomínky je tedy nutné směřovat do Orlanda ve Floridě.
Sluneční cykly
Sluneční cyklyNASA

Náš další přednášející John Casey, je přední odborník na geoklimatologii a vesmírný výzkum. Bývalý poradce Bílého domu, bývalý poradce Kongresu a NASA a raketový inženýr. Je autorem knihy "Cold Sun" (Chladné Slunce), mezinárodně uznávané knihy o příští změně klimatu, která nám přinese desítky let chladného počasí. Je prezidentem SSRC (Space and Sience Research Corporation) a předsedou společnosti pro klimatické předpovědi zemětřesení a vulkanické činnosti. Přivítejte se mnou pana Johna Caseyho.

Dále hovoří John L. Casey.

Děkuji prosím ještě jednou za možnost tady promluvit. Máme mnoho materiálu, tak pojďme začít. Budu dnes s vámi mluvit o základních problémech. Budeme mluvit o mé knize a o důkazech, které kniha předkládá, což nám přinese pravdu o změně klimatu. Budeme hovořit o nebezpečné chladné éře, která přichází. Budeme také mluvit o podvodu jménem člověkem způsobené "globální oteplování. " Pravdou je, že jsme byli dezinformováni Společenstvím národů a naší vlastní Vládou, republikány i demokraty ohledně pravdy o našem klimatu. Pravdu uslyšíte dnes. Budu na vás naléhat a diskutovat s Vámi o tom, co se stalo v minulém období, jak se musíme připravit na tuto příští klimatickou změnu a dodávám, že nové komponenty naší diskuze představují názory Centra pro předpovědi zemětřesení a vulkanické činnosti. Nové vědecké společnosti, která mne požádala, abych jí předsedal v důsledku žádosti vědců po celém světě.

Pokud jste četli moji knihu a byli na mých přednáškách, přinášejí dvě zásadní nové informace. Jsou dobře známy, dotýkají se každého v této místnosti a budou ovlivňovat příští generace. Vaše děti, vaše vnoučata, vaše sousedy. První inforamce je: Slunce přechází do stavu hibernace. Můj výzkum ukázal..před pěti lety, kdy jsem poprvé zaznamenal tento cyklus, že každých 206 let se Slunce takto chová. Když Slunce vstoupí do stavu hibernace snižuje množství vyzařované energie. To způsobí ochlazení Země.

V období přibližně 1800 - 1820, podle historické poštovní korespondence, se jednalo o nejhorší existenční krizi, protože tato chladná éra zničila většinu celosvětové úrody. Mnoho lidí trpělo hladem a umrzlo i zde v USA. Druhá zásadní informace je, jak píši na straně 7 ve své knize, že ruku v ruce s tímto cyklem zároveň přicházejí ta nejhorší zemětřesení a vulkanické aktivity. Je neuvěřitelné, jak moc Slunce ovlivňuje naše životy. O tom také budeme mluvit. Toto je pro Al Gora (poradce Obamy pro klima)nejhorší sen klimatické prezentace. Al Gore, Společenství národů a zastánci udržitelného rozvoje mimo Společenství národů a skotská vláda, struktualizovaná zde ve Spojených státech, ti všichni věří, že my lidé máme největší vliv na změny klimatu.Já tomu nevěřím, věřím, že právě Slunce má největší vliv. Souhlasíte s tím, že je to Slunce?

Mnoho z nás po mnoho let se domnívalo, že je to pravda ale dlouho jsme neměli důkazy, které jsme potřebovali. Faktem je, že nám byla zamítnuta pravda o klimatické změně. Nemůžete očekávat od masmédií, že tam naleznete pravdu. Jednoduše ji tam nenajdete. To, co tam najdete jsou lži, podvody, mlžení, a to vše z důvodu pokračování udržitelného rozvoje ve vztahu ke světu.

Toto jejich chování není celosvětová konspirace, to je dokonce základní asociální konspirace, která začala před desítkami let. Jak zmínili Dr. Kaufmann a Ruth Ester(jiní přednášející). Toto chování je nyní obrazem celosvětového úsilí nové formy tzv. "Nového světového řádu."

Takže, kdo jsem já, že si tu dovoluji říkat vám tyto věci, kdo jsem, že vám tu říkám pravdu o klimatu? Nebo: Al Gore je přece daleko více distinguovaný džentlmen, než jsem já. Řeknu vám něco jiného. Každý musí znát agendu svého konkurenta aby mu porozumněl. On o mě ví velmi málo. Dovolte, abych se zaměřil na body 7, 8, a 9 (body presentace). Říká se tam, že jsem největší americký expert na příští klimatickou změnu, která způsobí dekády ochlazení, jež jsem předpověděl a autor mezinárodně uznávané knihy jménem " Cold Sun. " To je pravda. Faktem je, že největší expert na světě nutně neznamená, že jsem nejlepší vědec na tuto problematiku ale ve smyslu, že jsem jediná osoba v USA, která říká pravdu o příští klimatické změně, s lítostí musím říci, že touto osobou jsem já. Je to smutná a tragická situace ale právě v takové se nacházíme. Vědci v USA a po celém světě, kteří ví pravdu o klimatické změně, nemůžou a neřeknou vám pravdu z mnoha důvodů. Některé z těch důvodů již znám: Moc, peníze, politický vliv, strach.......všechny tyto faktory jsou ve hře. Jeden z nejlepších expertů v USA na klimatické změny na základě ERC teorie. Vysvětlím to později, každý musí vědět, co jsem řekl, co jsem předpověděl, co je a co není pravda. Naštěstí zatím toho ještě není tolik. A ještě jednou. Mezi důvody, proč jsem předsedou Mezinárodního centra pro předpověď zemětřesení a vulkanické činnosti patří moje vědecká práce na poli klimatických změn a moje kniha. Skupina mezinárodně uznávaných expertů na předpovědi zemětřesení za mnou přišla v září minulého roku a požádali mě abychom dali dohromady největší experty na klimatické předpovědi a konečně započal proces, jak odhalit největší zemětřesení, než k nim dojde. Byl jsem velmi poctěn a zároveň zahanben touto žádostí a budeme o tom ještě hovořit.

Bod 10 je velmi důležitý. Jakmile jsem řekl, že globální oteplování končí, přichází nová klimatická éra a Slunce vstupuje do hibernace, to bylo před 5 lety, byl jsem okamžitě atakován ze všech stran politického spektra. Konzervativci, liberálové, média, vědecké komunity. Všichni mne napadali pro má odvážná prohlášení. Byl jsem součástí vesmírného programu, obklopen konzervativci, ochránci životního prostředí...co vám budu říkat. Zjevně jsem nebyl senátorem o němž byl natočen dokument v Hollywoodu( Al Gore). Mimochodem, Al Gore mi říká:" pseudovědec, který počítá sluneční skvrny." Já jsem diplomatičtější, když s ním hovořím. To je tedy moje agenda a doufám, že zjistíte, že mne lidé mají rádi, jen neví o čem mluvím, když dojde na téma klimatu. Kniha, kterou jsem napsal je zobrazena na dalším slidu, jmenuje se Cold Sun, je k sehnání na Amazon.com, dostanete ji za polovinu ceny. Mohl jsem ji vám přinést, omlouvám se, neměl jsem čas. Ale zde jsou nějaké komentáře z knihy. Jsou od největších odborníků z celého světa. Byl jsem extrémě potěšen, jakým způsobem byla tato kniha přijata. Tyto komentáře jsou od vynikajících geologů a ostatních myslitelů současnosti. Jsou to neuvěřitelná prohlášení. Tento komentář je od Dr. Tsunody, emeritního profesora geologie Národní university v Japonsku. Ostatní komentáře vidíte níže. Chtěl bych poděkovat své ženě...za její finální komentář. Moje žena dnes se mnou nemůže být, požádal jsem ji totiž, aby můj zářivý životopis zveřejnila na netu, takže se na něj můžete později podívat. Člověkem působené globální oteplování, myslím, že si každý zaslouží znát můj pohled na věc, dám vám čas na přečtení mého komentáře. Souhlasíte se mnou? " Teorie o člověkem působeném globálním oteplování na základě emisí skleníkových plynů vyrobených lidmi, je největším vědeckým podvodem spáchaném na obyvatelích této planety v historii lidstva. Naštěstí jsem slyšel podobný komentář. Vážený senátor státu Oklahoma James Inholf to nazval největším podvodem, kdy spáchaném na občanech USA.

Je nás několik, kteří si stojí za svým a prezentují podobné komentáře, a věřím, že po dnešní přednášce přibude dalších 150 lidí, prohlašujících takové komentáře. Je to mimochodem jednoduše prokázáno, není opravdu mnoho důkazů podporujících podvod. Musíte se vrátit k lidem, kteří přišli s teorií globálního oteplování a zjistíte, že si byli vědomi toho, že se jedná o podvod. Byli skutečně dost odvážní, toto přiznat. Pokud jste pozorně sledovali prezentaci Dr. Kaufmanna, a slyšeli jste i další autory, které citoval o tom, jak zažili zkušenost probuzení svobodné a progresivní mysli, oni si opravdu myslí, že ví všechno a že my nevíme nic. To je důvod, proč jsou tak odvážní. Budou nás obviňovat z podvodu a my to snadno vyvrátíme.

Takže proč je tato teorie podvod? Mohl bych strávit mnoho hodin mluvením na toto téma. V podstatě přišlo od Společenství národů, že pokud budeme pokračovat v emisích skleníkových plynů, ledovce roztají, hladina oceánů se zvýší a zaplaví mnoho metropolí. To se nikdy nestalo. Je pravda, že CO2 dále roste ale hádejte, jak je to s globální teplotou, stoupá také? Ne. Globální teploty klesaly. Nevidíme to v tituních stránkách novin, nevidíme to ve večerních zprávách ale taková je realita, ukážu vám data. Stejná data, která používá Společenství národů k produkování svých podvodných oznámení. Budou k nám hovořit jejich vedoucí oponenti, opět se nás budou snažit obelstít a pokud se podíváte na dnešní stav CO2, o němž tvrdí, že roste, jedná se o zanedbatelné a nepodstatné množství. Přírodní produkce CO2 je 20 až 40x vyšší, než nejhorší scénář jeho produkce člověkem. Ale oni to zcela ignorují. Ve skutečnosti ignorují prvky, které řídí naše klima ale to oni musí, aby tento podvod mohli iniciovat. Jedna z věcí, které vědci dělají, což je základní postup je, že jakmile máme teorii, důsledně ji zkoumáme. Děláme všechny možné testy, kontrolujeme data a analýzy, vrátíme se k té teorii a zjišťujeme, zda naměřená data korespondují s touto teorií. V případě Společenství národů se data nikdy neshodují. Pokud se podíváte na jejich poslední zprávu o našem klimatu, uvidíte, že několik scénářů vytvořených z 20 různých klimatických modelů, předpovídá na základě množství CO2 vyprodukovaného člověkem, nikoli přírodou, uvidíte graf o růstu teplot v budoucnosti. Pokud se na tyto scénáře podíváte,žádný z nich nefunguje. Tohle je prosím naprosto nejpodstatnější sdělení. Pokud jste totiž vědec, pak lžete. Pokud teorie nikdy nefungovala, měly bychom ji založit do archivu.

Ti z vás, kteří se v tomto angažují a četli emaily mezi korespondujícími si vědci na téma tohoto klimatologického podvodu, např. korespondence z Climate gate 1, Climate gate 2, což zahrnuje asi 2 000 emailů, jsou dvě klíčové věci, které v té korespondenci nikdy neuvidíte. A o tomto tématu exisuje dost knih. Jedna věc, kterou tam určitě uvidíte: vědce, kteří upravují data, zatajují data, aby prokázali, že jejich podvod je pravdivý. Je to podvod. Další věc, které si všimnete, až budete číst v těchto emailech, že to, co by tam mělo být, tam chybí. Nikdy nečteme v emailech mezi vědci: " Měli bychom udělat vše, co je v našich silách abychom se ujistili, že naše vědecká práce je korektní, data jsou poctivá a obstojí před lidmi. " To je to, co bychom měli v těchto emailech číst. Místo toho čteme naprostý opak. Je to zastírání, je to podvod, to je to, co se dočteme. Pokud se podíváte do minulosti a vystopujete původy klimatických změn, těch na území Společenství národů a vidíte zasedání vlády, dále kauza Maurice Strong, zjistíte, že to vše vzniklo ve Velké Británii, když se Margaret Thacher snažila bojovat s Odborovým svazem horníků během ekonomicky zdevastovaného období. Nechtěla již používat uhlí, jako palivo, aby se již s odbory nemusela bavit. Nalezla zastaralou vědeckou teorii z roku 1896, která byla mimochodem vyvrácena ve chvíli jejího předložení. Řekla si: " Aha, tahle věc s CO2 by mi mohla vážně pomoci. Můžu všechny konvertovat na nukleární energii, zavolat to odborům a mám po starostech." A takto to dámy a pánové celé začalo. Samotná "Železná lady" netušila, že to bude takto zkorumpováno v celosvětovém měřítku, že když se podíváme na následující generace ve Velké Británii a méně už v USA, přesně tak to bylo. Nigel Calder natočil skvělé video na toto téma, které to vše vysvětluje. Co můžeme zjistit, když se podíváme na tyto zprávy Společenství národů, je, že dvě univerzity v Anglii: The Hadley Center a University of East Anglia jsou dvě primární centra pro excelentní předpověď klimatických změn, užívaných Společenstvím národů. Publikovali databázi, která kombinovala data globálních teplot a dalších věcí. Takže pointou je, že dvě neznámé, obskurní university v Angli se stali zdrojem toho všeho, protože Margaret Thacher jim zaslala značnou peněžní sumu, aby nám sdělovali bez ohledu na to, co je lež a co je pravda, že množství CO2 vyprodukovaného člověkem je zdrojem všeho zla. A teď znáte zbytek tohoto příběhu. Tak to celé začalo. AGW neboli Teorie globálního oteplování, jak ji nazýváme nebo člověkem působené oteplování je, jak jsem předeslal, největším podvodem v historii vědy, největším podvodem z důvodu, že miliardy lidí proto bude trpět. Vy v této místnosti nebudete muset trpět, protože pravdu se dozvíte dnes a budete vědět, co dělat v budoucnosti. Dnes vám řeknu, jak vaše budoucnost bude vypadat, tak prosté to je.

Byla to neuvěřitelná cesta, kterou jsem musel ujít. Před 5 lety jsem si myslel, že jsem v klimatologii poměrně troufalý. Co se týče mé vědecké práce, dokončil jsem tajný projekt pro Bílý dům, velmi jsem pracoval na svém vlastním výzkumu z mnoha důvodů, vlastně jsem začal psát jinou knihu . A pak jsem si uvědomil, ve 2 hodiny ráno 20. dubna 2007, jaká je pravda. Byl to vědecký "heuréka" moment, zároveň mě to ale velmi rozčílilo, protože jsem v té době spočítal, kdy příští klimatická změna přijde a co se s námi stane. Ale zároveň jsem si uvědomil, že jsem byl obelháván po dobu 20 let, a že to bylo záměrné. Dokonce vzdělaný člověk, jako já, může být takto ůspěšně obelhán. Bylo těžké se s tím smířit. My všichni se s tím musíme smířit. Byl to od začátku podvod, toto téma chci probrat velmi rychle, protože vám chci ukázat základní data, která potřebujete abyste mohli sdělit svým sousedům, co se stane s naším klimatem.

Dr. Stephen Schneider, dřívější univerzitní profesor, který se seznámil s našimi hororovými scénáři, ohledně globálního oteplování souhlasil abychom získali pozornost médií a pozornost politiků, atd.. Toto je podvod(komentář ke slidu) - Al Gore říká: " Je naprosto přiměřené předložit více faktů, než je třeba." To řekl víceprezident a téměř prezident USA na téma globálního oteplování. Takový druh lidí jsme si zvolili ve Washingtonu. Toto je ůžasné: " Dokonce i když je teorie globálního oteplování chybná, uděláme správnou věc ve smyslu ekonomické a enviromentální politiky." No není to krásné? Budeme lhát našim občanům USA, protože my víme, co je pro tuto zemi nejlepší ekonomicky i z pohledu životního prostředí. Vraťme se k filosofii tohoto muže. Země a Matka Země, skály a řeky jsou pro něj více důležité, než integrita mezi lidmi. Michodem, Maurice Strong, který je z Kanady, byl vyznamenán a dostal se na vyšší pozice. Čili tuto větu řekl bývalý ministr životního prostředí v Kanadě, to je velmi příznačné: "Bez ohledu na hlasité protesty vědců, jde o bankovní výhody. Klimatická změna poskytuje naši největší šanci přinést světu " spravedlnost " a kvalitu." Dr. Kaufmann nedávno mluvil o této spravedlnosti a kvalitě. Zde ale uslyšíte pravděpodobně nejvýmluvnější prohlášení o tom, co se děje. Uslyšíte čistá vědecká fakta, nebudu vám lhát a řeknu vám, o co se ve změně klimatu jedná. Protože máme tuto skrytou agendu, kterou jsme odhalili v naší progresivní komunitě, dozvíte se, co je spravedlnost a co je kvalita. Budu vám to vnucovat bez ohledu na to, co chcete nebo čemu chcete uvěřít. Mohli bychom pokračovat dál a dál ale dovolte, abych vás upozornil na tohle, je to velice silné. Ta nejvíce prohnilá a nemorální myšlenka státního tajemníka. Maurice Strong napsal pro Společenství národů Kyotský protokol, program ohledně životního prostředí a vytvořil klimatologický panel v roce 1998. Skutečně má podvodnou agendu plnou zla. Dr. Kaufmann hovořil o tomto zlu již tolikrát, není opravdu jiná možnost, jak popsat myšlenky tohoto člověka, když začal tuto enviromentální politiku a program o klimatické změně prosazovat mimo Společenství národů. On chce zregulovat náš průmyslu do bodu nula, chce aby zkolaboval, což jsou jeho slova, a toto mimochodem řekl ve Společenství národů před 20 lety. Chce aby každý v jeho mezinárodní skupině tento plán realizoval. Jak velké zlo takové chování prezentuje? A to se bavíme o člověku, který řídil enviromentální levici Společenství národů! Je také člověkem, který převzal od Saddáma Husseina šek na milion dolarů, jenž obdržel za potravinové poukázky. Tento člověk by měl být na jiné planetě, ne na této. Souhlasíte s tím? Byl vyhozen ze Společenství národů po Walkerově komisi, kde mu blahopřál Kofi Annan za dobře odvedenou práci a teď žije v Číně.

Další slide. Tímto jsme si prošli mnohokrát dříve, pokaždé, kdy začíná teplejší nebo chladnější období, my vědci dáme hlavy dohoromady a říkáme: usmažíme se horkem, zmrzneme a za 20 let: opět se usmažíme a opět zmrzneme. Toto není žádná novinka. Čím se to liší v této moderní době, viz bod 6, globální oteplování v posledních asi 20 letech bylo proto, že následovalo po vytvoření velmi produktivního a úspěšného enviromentálního hnutí. Krom jiného jsme tak získali povědomí o našem životním prostředí a odhalili jsme podvod, který následoval. Byl nám vnucován koncept, že člověkem produkovaný CO2 ničil naše klima. Nevím kolik času máte vy ale já jako pracovník NASA, poradce Bílého domu, raketový inženýr a jako spolupracovník technologických společností jsem byl prostě příliš vytížen, abych mohl ještě studovat klima. Abych skutečně věděl, kdo říkal pravdu a kdo nikoli. Jakmile jsem se k tomu dostal, bylo jasné, že jsem byl obelhán. Ale k této události rutinně dochází každých 250 let a teď jsme zde, hovořící o katastrofě, která přichází. Tento graf zobrazuje pouze zhruba posledních 110, 115 let. Tento cyklus, jenž jsem objevil trvá přesně 206 let. Každých 206 let během období posledních 1 200 let Slunce vždy vstupuje do stavu hibernace. Když jsem to poprvé zjistil, volal jsem předním fyzikům NASA a řekl jim, že jsem právě prověřil jejich data klimatické předpovědia ta data jsou mylná, na 100% se mýlíte v tom, jak se Slunce bude chovat v příštím solárním cyklu a...řeknu vám pouze křestní jméno, protože Dave je opravdu hodný člověk. Dave si ale v tomto případě nevšiml zásadní věci v oblasti termínu "stopy slunečních skvrn." Napsal excelentní knihu o stoletém cyklu, z které jsem také vycházel ale naprosto minul cyklus dlouhý 206 let.

Když stojíte na železničním přejezdu a vaše auto nestartuje a výpravčí vám říká:" Nemusíte se bát, vlak, který jezdí každých 20 minut právě projel, takže máte dalších 20 minut na to, aby jste auto z kolejí dostal pryč. Ale on zapomněl, že se poněkud blíží vlak, co jede jednou za 25 minut. A proto jsme vlastně zde. Větší vlak, naložený tunami rudy jede do ocelárny, jeho rychlost je vysoká a vám nezbývá dalších 20 minut. Máte měně, než 5 minut a musíte dostat auto z kolejí. V takové chvíli se právě nacházíme. Cyklus se zcela změnil, globální oteplování, na které jsme tolik spoléhali právě skončilo a začalo globální ochlazování. Toto jsem oznámil v květnu 2007. Řekl jsem, že do tří let globální oteplování skončí , Slunce vstoupí do hibernace, atmosféra a oceány se začnou ochlazovat a začíná nová klimatická éra. O tom všem budeme hovořit. Podívejme se na data. Zde vidíte posledních 30 let. V grafu vidíte důležitá data, dovolte, abych vás upozornil na toto období. To je tam, jak vrcholí šedá křivka. Zapoměňte na červenou linku a podívejte se na graf, začíná zde a končí zde. Neříká vám, co se stane v budoucnosti. To vám prozrazuje šedá křivka zde asi v 50%. Zde je vrchol globálního oteplování a přesně zde křivka začíná klesat. Pojďme na další graf. Zde je bližší pohled na posledních 20 let. Zde vidíte vysoké teploty v roce 1998, nejvyšší v celém období, podobně v roce 1934 a zde se růst zastavuje a začíná klesat, tak tomu je již posledních 10 let. Následuje zelená křivka a červená křivka a nyní jsou všechny křivky dole, podívejte se na ten pokles, klesá ještě rapidněji. Zde jsem zveřejnil svůj objev. Zde v roce 2007, to je rok, kdy Al Gore oznámil, že dostane Nobelovu cenu míru za vytvoření povědomí. Myslím, že vytvořil něco jiného ale vrátím se k tomu při zodpovídání otázek.

Dámy a pánové od roku 1998, což je 14 let teploty klesají. Kolikrát jsme viděli ve večerních zprávách a četli v novinách, že se otepluje stále více? Zajisté to nelze spočítat, kolikrát během 14 let nám bylo sdělováno, že se otepluje, není to pravda, ochlazuje se. To je pravda. Běžte domů, řekněte to svým přátelům a sousedům. Dámy a pánové, žádné globální oteplování už neexistuje. Věříte tomu? Děkuji. Podívejme se na data, která se váží ke globálnímu oteplování, protože já vám říkám, že jakmile se ochladí oceány, zbytek se ochladí také. Oceány jsou, promiňte mi ten výraz, enormní teplotní nádrž, která absorbuje energii a uvolňuje energii. Oceány, jak říkají lidé kolem Al Gora, reagují na změny teplot okamžitě. To prostě není pravda. Trvá stovky a tisíce let, než oceány dokončí svůj cyklus. To je jeden z primárních důvodů, proč vidíme, že CO2 stále stoupá, dokonce i když teploty velmi poklesly. Protože majorita CO2 na této planetě je v oceánech, má to velmi málo společného s lidskou produkcí CO2 za posledních 100 let, což, je stále zanedbatelná část. Je to CO2 v oceánech, které vzniklo před 800 až 1000 lety. To, co pozorujeme, je přirozený růst CO2. Každý, kdo studuje cykly CO2 a ledové doby vám toto může potvrdit.

Tento graf vám ukazuje pokles teploty oceánů. Je velmi podobný předchozímu grafu atmosféry. Přesto mi dovolte ukázat vám, co se stalo. V tomto období od roku 2005 - 2007 teploty stoupaly. Pak historicky dramaticky klesly v roce 2008, což si velmi málo lidí uvědomuje, protože to neviděli v televizi. Potom vrchol v roce 2010 a podívejte se na tohle. My se nacházíme zde, teploty už pouze klesají. Další graf už bude začínat těmito nízkými teplotami.

Další graf.

Co se týče teploty oceánů na severní polokouli, následovaly dva základní cykly. Mají to špatně. Cykly jsou dlouhé 400 až 800 let ale v tomto případě mluvím o PDO cyklu, cyklu Pacifiku, který trvá 50 až 60 let. Ukážu vám posledních 100 let aby jste měli větší přehled. Vidíte, jak teploty klesají, stoupají, klesají, stoupají a opět klesají. Právě se nacházíme v Pacifickém cyklu, kdy teploty klesly nejvíce, tady bude teplota nejnižší, pokud se tak již nestalo. Podívejte, co se stane, když se dostanete na minimum, jak dlouho zůstane chladno. 40 let!

Další graf. Při pohledu na posledních 30 let můžete vidět, jak teploty klesají velmi rychle. Další graf.

Další primární cyklus, který sledujeme na severní polokouli v Atlantiku je podobný pacifickému ale nachází se v jiné fázi. Stoupá, klesá, stoupá, klesá...a mimochodem, pokud jsou zde novináři a budete chtít dnes hovořit o mořích. Ne. Příště až uslyšíte prezentaci od Sida, není pravdivá, protože nám bylo sdělováno, že ryby vyhynou z důvodů jejich lovu a v některých případech je to pravda ale z globálního pohledu to zdaleka pravda není. Pokud se například podíváte, co se dějě v oblasti lososů, bylo řečeno, že musíme zastavit rybaření, zavřelo se mnoho podniků, lidé ztratili práci, přitom jde o přírodní cyklus. Lososi ubývali v důsledku pacifického cyklu ale v případě ochlazení ryby vždy ubývají. Tak prosté to je. Tak prosté. OK, máme spoustu ryb v Atlantiku ale hádejte, co se stane teď. Nacházíme se na vrcholu ale zde dojde k hlubokému poklesu. Sledujte ty vrcholy, nakolik mají podobný tvar. Na konci cyklu zůstane teplota stejná několik let ale poté dojde k neuvěřitelnému poklesu, až sem. Bude nejchladněji za období 200 let a když začne být chladno, pacifický cyklus bude na své nejnižší hranici. Atlanik a Pacifik budou nejchladnější za dobu 200 let a tak to zůstane pro příštích 40 let.

Další slide. Kolika lidem z nás tady bylo řečeno v posledních 2 letech, že v důsledku lidské produkce porostou hladiny oceánů. Možná 10 procentům. Důvodem, že každý na této planetě to ví, je, že to bylo to na titulních stránkách New York Times, Chicago Tribune, Miami Herald, atd...dokonce v místním tisku. Co se týče médií, jako jsou NBC a FOX News, nikdy jsem to neviděl. Nikdy jsem to neviděl. Nebyla to zásadní událost, bylo to zatajeno, protože to nekorespondovalo s modelem Společenství národů. Takže jste to nikdy neslyšeli, jak indikoval Dr. Kaufmann, média vám pravdu prostě neřeknou. Tu vám zde říkám po 5 letech, kdy jsem tyto informace předal masmédiím, včetně Fox News a nikdo nebyl ochoten tuto pravdu oznámit. To je velice smutné a tragické. Myslím, že je to dobrá kniha, nikoli Cold Sun, lepší kniha, kde se praví: " Pravda vás osvobodí. " A to je to, co potřebujeme v této zemi víc, než kdykoli předtím. Tato současná prezentace, a to slibuji, obnoví vědeckou integritu v této zemi, která je jinak horší a horší. Souhlasíte s tím? Přál bych si, aby tisk tyto objevy prezentoval ale výsledky výzkumu Space and research corporation jsou k dispozici na netu, dozvíte se tam předpověď do budoucna a informace o klesání hladin oceánů. Hladiny oceánů klesají 2 roky ale vy nadále budete sledovat zprávy o tom, že jejich hladina stoupá, zprávy o stoupajících teplotách, ohrožení Floridy, bla, bla, bla...

Pojďme na další graf, řeknu vám co se skutečně děje s hladinou oceánů. Toto je velmi, velmi důležitý graf. Musíte mu porozumět a říci to svým přátelům a rodině. Toto vám skutečně říká, co se děje s jejich hladinou. Je to záznam jejího zvedání a klesání. Vidíte, jak rychle stoupá i jak rychle klesá. Toto je graf od roku 1998, hladina byla opravdu vysoká a potom prudce klesla během několika let. A to, co vidíte pod touto linií znamená, že hladina se snižuje. Hladina oceánů klesla v roce 2000, o tom nám také nikdo neřekl. Ne. Neřekli nám ani v roce 2003 a 2004, že hladina klesla rekordně, stejně jako v letech 2007 a 2008.

V době, kdy obdržel Al Gore Nobelovu cenu nám naše vláda řekla, že Antarktida zmizí. Vedoucí antarktické výzkumné skupiny NOAA, řekl v roce 2008, že zmizí veškerý led v Antarktidě. To je šílenství, které nám přinesla naše vláda.

Pojďme se vrátit a ještě jednou se podívejme, to je dvouletý pokles, který jste viděli před chvilkou. Vidíte nikdy nedetekovaný pokles hladiny oceánů v historii satelitního sledování. Nikdy předtím se to nestalo. Viděli jste to někdy na titulní stránce? Ne. To co vidíte je, že hladina stoupá. Lžou nám. Po dlouhé 2 roky nám lžou. A tady, asi v červenci minulého roku, jsem předpověděl mírné stoupání, což se také stalo. Ne, protože jsem to řekl ale protože matematika takto řekla. Děkuji. Zde, když spojíte pomyslnou čarou tyto vrcholy, dostanete se k poklesu zde, a pokud to samé provedete se spodní linií, dostanete se ještě níž, což skončí v příštím cyklu. To vše je dáno základními propočty, které jsem publikoval a které říkají, že hladina oceánů bude permanentně klesat a vstoupíme do další fáze, kdy tento graf je v podstatě převrácen. To uvidíme daleko později. Zcela určitě spoléhám na PDO a AMO (cykly oceánů) a budeme mít 40 let rekordně chladných teplot oceánů.

Způsob, jakým hladiny oceánů stoupají není určen tím, kolik benzínu a nafty nalejeme do svých aut a náklaďáků. To má původ v ohřívání oceánů. Co způsobuje zahřívání oceánů? Kromě Al Gorova ega...je to Slunce. Slunce zahřívá zemi, oceány a způsobuje růst hladiny oceánů. Teď Slunce vstupuje do hibernace a čeká nás pokles hladiny po dobu dekád. Tato fáze už začala a tento graf poklesu hladiny oceánů to dokazuje. Děkuji.

Takže komu můžeme věřit? Nemůžeme věřit televizi, médiím, tedy hlavním médiím, některé noviny jsou dobré ale většina není. Komu tedy věřit? Můžete hledat odpovědi v NASA? V současné NASA bohužel nikoli. Naposledy, když jsem tam pracoval, jsem byl vyhozen za to, že jsem odmítl následovat klimatologickou politiku prezidenta Obamy. Prezident do NASA poslal člověka, o kterém doufal, že může zmanipulovat generálmajora Charlieho Boldena, astronauta, který byl zostuzen naším prezidentem, a přesto, je to bojovník, zůstává v NASA, ale on zná pravdu.

Nemůžete navštívit administrátora NOAA a poradce prezidenta, je to už 2 roky , kdy po přečtení zprávy jsem požadoval demisi tohoto administrátora, demisi vědeckého poradce prezidenta za lhaní američanům a kongresu. Udělal jsem správnou věc? Mimochodem děkuji za vodu ale moje je stejně dobrá, nemuseli jste to kupovat. K tomu se dostaneme později.

Další graf.

Doporučuji vám abyste následovali lidi jako jsem já a ostatní, kteří se řídí Sluncem, pseudovědce, kteří dokáží počítat sluneční skvrny. Pokud opravdu chcete znát pravdu o klimatu, toto je předpověď, kterou jsem učinil v roce 2007, a která byla ignorována národními médii, vědeckými komunitami, nastupující Obamovou administrací a každým na této planetě. Ale to už je pryč, podstatná je současnost. Současnost se stala podle veřejných záznamů největším objevem v historii klimatologie. Jsem poctěn a zároveň se stydím....děkuji.

Takže proč jsme tady jen s jedním mužem jménem John Casey, proč za mnou nesedí dalších 100 univerzitních vědců státu Florida a neříkají stejné věci? To je dámy a pánové nesmazatelná tragédie naší země. Máme univerzity ve Spojených státech a mimo USA a velmi dobré vědce, kteří nás prodali. Kteří prodali naši ústavu, vyměnili svá pracovní místa a svoji integritu za všemocný dolar a přízeň prezidenta Obamy a podpořili teorii o člověkem působeném globálním oteplování. Udělali to jako službu? Ano. Ale můžeme to přes noc změnit. Můžete zvolit do Bílého domu člověka, který se zbaví tohoto podvodu a přes noc vytvoří exekutivu, ve které bude řečeno, že nechceme vidět jediného vědce, zabývajícího se globálním oteplováním a rychle řekněme lidem pravdu o této nové chladné éře aby se mohli připravit. Jakmile by k tomuto došlo, přes noc, v každé univerzitě každý vědec najednou řekne: " Aha, tohle přeci říkám celou dobu. Velice rád to udělám." Takže každý učený člověk by za normálních okolností řekl, že solární hibernace je skutečná, včetně klimatické změny a vše, co se k tomu váže, je pravda. Nejen, že jsem to předpověděl, také jsem to prokázal a na konferenci 1. července, to je téměř 4 roky, jsem oficiálně oznámil, že globální oteplování skončilo. A potom se stalo hned několik věcí. Klimatologická burza v Chicagu zkolabovala během 30 dnů. Na to jsem skutečně hrdý. Termín globální oteplování nebylo již možné užívat formou, jakou znáte. Takže pokud jde o změnu klimatu, začali hledat jiné věci, které byly rovněž způsobené člověkem. Od té doby se staly další věci, jak už víte od Dr. Kaufmanna a od ostatních. Teď když král nemá žádné šaty, každý ví, že se bude ochlazovat. Přesto. Na roční konferenci a 20 dalších, dokonce i na ředitelství klimatických změn dnes prezentují udržitelný rozvoj. Toto je šílená mysl progresivní levice, která chce zůstat u moci, říkat, jak žít naše životy, a proto jsou ochotni lhát i nadále.

Od té doby, co se toto vše přihodilo, NASA potvrdila mé předpovědi spolu s Národní observatoří a Americkým letectvem(US Air Force). Faktem je, někteří z jejich vědců teď veřejně vystoupili a řekli: " Ano, je to pravda. " Říkají, že bude daleko chladněji, než jsem předpověděl já, jakoby to nebylo špatné už dost. Musíme zrychlit, další slide. Další.

Toto je zvětšený obrázek cyklu slunečních skvrn, který zobrazuje Maunderovo a Daltonovo minimum. Jsou pojmenována podle lidí, kteří to studovali. Daltonovo minimum je velmi chladné, trvalo během války s Anglií a tisíce lidí v USA hladovělo a umrzlo, v roce 1816 začala éra, kdy nebylo žádné léto. Měli jsme sníh již v polovině srpna. Všechna úroda byla zničena. A ukážu vám horší případy. Někteří vědci říkají, že příští změna klimatu bude stejna jako Maunderovo minimum. Během Maunderova minima přístav v New Yorku zamrznul, Brooklynský most jste nepotřebovali i kdyby tam byl. Mohli jste přejít pěšky na Manhattan a budete moci znovu, jestli to bude tak zlé. Baltické moře zcela zamrzlo, Golfský proud se nemohl dostat přes zamrzlé masy, proto zůstalo zamrzlé velice dlouho. Řeka Temže rovněž zamrzla, měli tam jarmarky a pořádali na ní festivaly. Dámy a pánové, pokud k tomuto dojde a bude chladno jako během Maunderova minima, smrt a destrukce budou globální a ze sociálně-ekonomikého pohledu se bude jednat o katastrofu biblických rozměrů. Já říkám, že bude chladno stejně jako za Daltonova minima, a to bude špatné dost.

Další graf.

Ten ukazuje současný počet slunečních skvrn, vidíte vrchol v roce 2012 a hádejte co se stalo dámy a pánové? Přesně to, co jsem řekl. Vidíte tady ten dvojitý vrchol? Stejný jako v roce 2012, tady počet klesá v roce 2013. Když jsem telefonoval s vedoucím fyziků v NASA, řekl jsem mu, že nastane vrchol v roce 2012 a budeme mít asi 74 slunečních skvrn. Podívejte se sem, 50, 75 zde v tom dvojitém vrcholu a lehce pod 74. Vypadá to, že jsem zase zabodoval. A nebyl jsem jediný, kdo na to přišel, jiní vědci došli k podobným výsledkům. Dobře. Máme toho hodně a zbývá pár minut.

Tento graf je od mého přítele a ukazuje příštích několik dekád. Vidíte globální oteplování, které skončilo a směřujeme k chladným dekádám. Toto je matematická interpretace mé předpovědi, která znázorňuje spodní teploty v roce 2031, dle matematické rovnice, kterou vytvořil pro moji teorii. Matematický pohled zobrazuje rok 2031. Doktor Abdusamatov, ruský vědec, označil 30 léta 21. století. Dr Theodor Lanscheidt prohlásil před dekádami, že to bude rok 2031. Jak vidíte, všichni se shodujeme. Bude nejchladněji za 200 let, budeme mít velkou ztrátu úrody, dámy a pánové nemám opravdu mnoho dobrých zpráv. Dobrá zpráva je, že o tom slyšíte dnes tady a můžete říci svým dětem a vnoučatům, aby se připravili. Co budete dělat až za 2 roky půjdete do obchodu a tam nebude žádný chleba, protože mráz zničí úrodu v Montaně. Na takové věci se musíme připravit. Narozdíl od jemného grafu, jenž jste viděli, budeme mít neskutečné mrazy, obzvlášť po vulkanických erupcích, které budou následovat. Takový scénář se odehraje, musíme se v budoucnu připravit na gigantickou geofyzickou událost.

(další slide) Tento muž se dostatečně nepřipravil, učinil všemožné přípravy aby dobyl Rusko roku 1812 a nevrátil se zpět s 600 000 muži, nýbrž pouze se 40 000. Mnoho jich zemřelo v bitvě ale většina umrzla. Vulkány a zemětřesení jsem zmínil...další slide.

Toto je důležité pro USA, při poslední solární hibernaci došlo na našem území k těm nejhorším erupcím a zemětřesením. To je zasažená oblast. Usazeniny tam můžete najít ještě dnes a nejspíš se to opět stane. Pokud se to stane ve stejném měřítku, americká ekonomie bude zdevastována mimo vaše představy. Většina obchodních tras vede přes zmíněné území. Z jihovýchodní Tenessee přes Indianu. Zóna zemětřesení v kombinaci se spádem popelu stejně jako tenkrát při erupci, odpovídá třem zemětřesením o síle 8 maximálně během několika měsíců. Co to znamená? Nebudou žádné mosty, žádné silnice, žádné dálnice. Všechny budou zničeny a nebude je možné opravit po dobu mnoha let. Ve skutečnosti problém, který jsme měli při poslední události v období 1811 až 1812 byl ten, že během času, kdy se dostali lidé k pomoci obětem a začali opět stavět, přišla další erupce a vše opět zničila. Nebudeme schopni na ty místa jít a začít rekonstrukci. Po dlouhou dobu.

Graf zemětřesení v Japonsku, o němž víme - Fukušima. Nukleární elektrárna, která byla zničena, všichni to známe, toto je detekce, tento výřez zobrazuje Japonsko a toto je nejblíže epicentru. 10 měsíců předtím jsem tisku předložil, že se blíží solární hibernace, matematické výpočty a předpověděl zemětřesení. Za 10 měsíců k tomu došlo.

Stejný případ vulkanické erupce během poslední solární hibernace, uvidíme takových případů stále více, dál. Na základě mojí práce za mnou přišla skupina vědců v září minulého roku a řekli mi, že se jim líbí moje pravdivá práce o klimatu, a že potřebujeme dát dohromady nejlepší experty v této oblasti, zformovat nové metody předpovědí, abychom mohli zachránit tisíce životů každý rok.

Takže dámy a pánové, teď už takové předpovědi umíme. Právě jsme začali. Můžete se podívat na webovou stránku www.ievpc.org a tam vše uvidíte.

Tyto události se blíží, mají tendenci následovat "Ring of Fire" (oblast posuvu tektonických desek). Zde je jeden, který jsme předpověděli a může k němu dojít kdykoli. Toto je Kamčatka a toto jsou tsunami v jižním Pacifiku. Další událost proběhne zde u Filipín v Moluckém moři.(Zemětřesení na Kamčatce proběhlo 28. 5. 2014 v 16:49 a v Moluckém moři o den později). Zemětřesení o síle 2,5, budeme se snažit včas varovat, další.

Takže co můžete dělat? Připravte se. Připravte se mít zásoby jídla, připravte se na paniku, to je velmi důležité. Ta přijde, lidé, co nemají vzdělání, zpanikaří. Díkybohu, že se o ně americká vláda postará. 40% lidí si myslí, že práce americké vlády je, se o ně postarat. Co myslíte, že ti lidé udělají až to nastane? Připravte se.

Za žádnou cenu, jak řekl džentlmen sedící támhle, neodejděte z této přednášky a neříkejte si: " To byla ale hezká přednáška." Dámy a pánové, musíte se připravit.

Děkuji všem.

Zde je odkaz na tuto přednášku, titulky se zapínají kliknutím na ikonu " popisky."

https://www.youtube.com/watch?v=vLJrH9Gm8To

Zde je aktuální stav slunečních skvrn:

sluneční cykly

Zde je odkaz aktuálních zamětřesení:

http://quakes.globalincidentmap.com/

Autor: Richard Mašek | pondělí 2.6.2014 21:43 | karma článku: 23.09 | přečteno: 4001x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Politika

Michal Sabó

Nechte nám Mrazíka! Proč Češi stále milují Rusko a staré časy?

Česká veřejnost je rozdělena na dvě poloviny. Jedna podporuje Ukrajinu, druhá si stojí za Ruskem. Co vede lidi k hájení tyranie?

29.3.2024 v 6:45 | Karma článku: 6.83 | Přečteno: 122 | Diskuse

Jiří Žamboch

Putinovo dnešní vojenské srovnání NATO a Ruska záměrně kulhá.Situace Ruska je o dost lepší

Dnešní srovnání NATO Putinem dalším chytrým Putinovým tahem.Prohlášení "Rusko vydává desetkrát méně na obranu než Spojené státy, tak je ruský útok na NATO nesmyslný." má ukolébat veřejnost evropských členů NATO.Je to však jinak.

28.3.2024 v 20:10 | Karma článku: 12.21 | Přečteno: 318 | Diskuse

Jan Pavelec

ČR má se svým upoceným pojetím liberalismu 200 let zpoždění.

Podle Listiny základních práv a svobod se Česká republika nesmí vázat na jakoukoliv výlučnou ideologii či náboženské vyznání, a podle Ústavy má být státem sociálním, nikoliv (neo)liberálním.

28.3.2024 v 15:50 | Karma článku: 14.61 | Přečteno: 233 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 29.59 | Přečteno: 650 | Diskuse

Petr Duchoslav

Ruský břeh Roberta Fica

Jsem proslovenský, dělám vlasteneckou a suverénní politiku, vše jen pro národ. Tak by se stručně dala charakterizovat politika staronového premiéra Roberta Fica. Zní to sice líbivě, ale realita je bohužel jiná.

27.3.2024 v 9:24 | Karma článku: 25.27 | Přečteno: 529 | Diskuse
Počet článků 15 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 12528
Překládáním přednášek světových vědců poskytuji normálním lidem fakta, která se jinak nemohou dozvědět.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...