Osobní

Richard Mašek

7 typů přátel, za které má smysl bojovat

Přeložil jsem článek, se kterým zcela souzním, protože osvětluje skutečnost, že smyslem života je život samotný. Hezký den.

21.5.2015 v 10:16 | Karma článku: 24.38 | Přečteno: 2458 | Diskuse

Richard Mašek

Kvantová fyzika vyvrací materialismus a dokládá Boha

Dobrý den. Protože v minulém článku na toto téma byl mnoha lidem nesympatický kvantový fyzik John Hanglin, předkládám překlad videa, jenž je kompilací celé kolekce kvantových fyziků. Nejen, že dokládají, že John má pravdu, přidávají navíc další fakta. Než se rozhodnete zařadit tyto osoby opět mezi nesvéprávné populisty, dobře si prohlédněte jejich seznam níže. Jedná se o současné a budoucí laureáty Nobelovy ceny. Vězte, že negativní reakce jsou odrazem vašeho odmítání opustit zaběhlé paradigma. V minulosti se tito lidé upalovali na hranici a dnes se prostě ignorují. Součástí článku je opět video. Krásný den. Učinkující: Eugene Wigner, Claus Jönsson, Fred Kuttner,Bruce Rosenblum, Erwin Schrödinger, Albert Einstein, John Bell, Alain Aspect, Seth Lloyd, A. J. Leggett, Anton Zeilinger, Bernard Haisch, Simon Kochen, Caslav Brukner, Johannes Kofler, Richard Conn Henry, Stephen R. Palmquist, Michio Kaku.

29.9.2014 v 11:01 | Karma článku: 33.89 | Přečteno: 11966 | Diskuse

Richard Mašek

Přednáška Davida Lynche o změně života meditací

Dobrý den. Můj další článek je opět překladem přednášky. Jedná se o přednášku z konference o transcendentální meditaci v rámci Nadace Davida Lynche. Jelikož námět úzce navazuje na předešlý článek "Kvantová fyzika potvrdila existenci Boha", reaguji na čtenáře. Především děkuji všem, kteří to četli, a je lhostejné, zda Vaše reakce byly pozitvní nebo naopak. Zatím si to přečetlo 2195 lidí, a to jsem opravdu nečekal. Přečetl jsem si všechny komentáře a chci říci, že jsem velmi rád, že stále existuje tolik zvídavých lidí. Jak řekl Karel Čapek: „Bože, jak jednoduchý recept na šťastný život - to, co děláme, dělat z lásky k věci.“ Také ovšem řekl: „Kritizovat - to znamená usvědčit autora, že to nedělá tak, jak bych to dělal já, kdybych to uměl.“ Nebo: „Strach je nemoc špatného svědomí.“ A Albert Einstein zase řekl: "Důležitější, než inteligence je zvídavost". Chci tím pouze říci, že každý reagoval na boha ale nikdo nereagoval na jasně zdraví prospěšnou věc, a tou je meditace. O té ta přednáška také byla a rovnou předesílám, že John Hanglin je předsedou Nadace Davida Lynche. Samozřejmě se mohou najít jedinci, kteří budou považovat za, mírně řečeno blouda, i režiséra Davida Lynche. Vězte, že negace vypovídá o člověku, jenž jí užívá a nikoli a člověku, na nějž je reagováno. Mohu k tomu říci pouze sám za sebe a zdůrazním, že se jedná o můj subjektivní názor, který nikomu nevnucuji ale předkládám k zamyšlení. Přesně od 4. 6. se každý den věnuji 2x denně 20 minut meditaci a cítím následující: Veškerý stres, který je zdrojem většiny nemocí mne po dobu již přes 100 dní zcela opustil. Několikrát jsem prožil zmíněný pocit naprosté pohody, a to v takové míře, že ji odmítám slučovat s čímkoli jiným, než s bohem. Moje chápání boha nemá s náboženstvím nic společného. Ovšem v souladu s Biblí, ano četl jsem ji, je přítomen stále a ve všem. Pro mne je naprosto logické, že aby byl vždy a všude, musí být nutně přítomen ve formě elementárních částic. Tento bůh mi nic nevnucuje, je to čistá bezpodmínečná láska, viz 1. list Korintským. Skutečnost, že láska se nedá vydráždit, jsem si ověřil. Již žádná negace kohokoli se mnou nedělá vůbec nic. Krásný den.

24.9.2014 v 16:53 | Karma článku: 15.05 | Přečteno: 1494 | Diskuse

Richard Mašek

Kvantová fyzika potvrdila existenci Boha.

Dobrý den. Protože mi to mé jazykové schopnosti dovolují, přeložil jsem přednášku světově uznávaného kvantového fyzika Johna Hanglina, PhD, prezidenta společnosti Global Scientist For Peace z ledna tohoto roku. Mnoho let pracoval v CERNu u urychlovače částic. Je spoluautorem Teorie jednotného pole a propagátor transcendentální meditace. Kdo nerad čte dlouhé články, může srolovat na konec článku, kde je odkaz na přednášku s titulky. Krásný den.

23.9.2014 v 12:45 | Karma článku: 37.01 | Přečteno: 27848 | Diskuse

Richard Mašek

Russell Brand - Revoluce již začala

V minulém článku jsem se zmínil, kdo je Russell Brand. V podstatě je to herec, vyléčený narkoman, kterému se rozsvítilo v hlavě a dnes nepije ani alkohol a věnuje se meditaci. Jeho nejsilnější stránkou je One man show, čili "Na stojáka." Právě probíhá jeho turné kolem planety pod názvem "Messiah Complex" - Mesiášský komplex. Tak byl označen lidmi, kteří nejen, že nepochopili jeho poselství ale navíc ho zařadili do mentální skupiny. Video, které jsem přeložil je kompilací jeho výroků vyslovených v různých debatách v hlavních médiích, kde způsobil takový rozruch, že má dnes asi 9 miliónů příznivců na Twitteru a Facebooku. Tyto myšlenky jsou formulovány spatra, většinou během přímých TV přenosů. Položil tak novou laťku hovorům spatra.

15.6.2014 v 12:50 | Karma článku: 12.91 | Přečteno: 913 | Diskuse

Richard Mašek

Rozhovor s kvantovým fyzikem-revoluce společnosti

Russell Brand je britský komik, autor, herec a nebojím se říci filosof, který organizuje revoluci, jež nás zprostí globálního otrokářského systému, ve kterém se tváříme, že je vše v pořádku. K tomuto tématu se vyjádřím v příštím článku. Tento článek je především překladem rozhovoru Russella Branda s kvantovým fyzikem Johnem Haglinem o vlivu meditace na změnu člověka směrem ke spirituální společnosti. Konečně je to vědecky dokázáno a i ateisté, jako já mohou sebe sama učinit lepšími lidmi, včetně navýšení IQ a EQ.

13.6.2014 v 16:10 | Karma článku: 12.36 | Přečteno: 1000 | Diskuse

Richard Mašek

Globální oteplování potvrzeno

Tento článek je pokračováním mého článku " Globální oteplování, největší podvod v historii" ze 2. 6. Teď si mnozí řeknou, že jsem se naprosto zbláznil, když druhý článek má opačný titul. Ó ne, jak by napsal Miloš Kopecký. Já pouze udělal to, co většina klimaskeptiků nedělá. Znovu a znovu jsem se probíral fakty obou stran konfliktu a především jsem zůstal neutrální. A hlavně jsem oslovil největší odborníky v oboru. Zkuste to také a uvidíte, jak se Vám vyjasní.

5.6.2014 v 15:40 | Karma článku: 16.28 | Přečteno: 1197 | Diskuse

Richard Mašek

Globální oteplování-největší vědecký podvod v historii.

Zdůrazňuji, že veškerý text je čistý překlad veřejné přednášky Johna L. Caseyho z července 2012. Veškeré připomínky je tedy nutné směřovat do Orlanda ve Floridě.

2.6.2014 v 21:43 | Karma článku: 23.09 | Přečteno: 4001 | Diskuse
Počet článků 15 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 12528
Překládáním přednášek světových vědců poskytuji normálním lidem fakta, která se jinak nemohou dozvědět.